Valorile noastre...
Introducere
În ultimii ani, grupul de companii XXXL s-a dezvoltat într-un lanț de magazine de mobilier care funcționează în opt țări in peste 200 de locatii. Grupul de companii XXXL oferta peste 20.000 de locuri de muncă , devenind astfel un angajator european important. Grupul de companii XXXL este conștient de responsabilitatea sa față de angajații săi.
Dar nu este suficient. In calitatea noastra de companie mare și de succes, ne implicam activ in numeroase activități sociale și ecologice. În fiecare an, donam milioane de dolari pentru cauze sociale, pentru a-i sprijini pe cei nevoiași si bolnavi și sustinem ONG-uri din multe țări ale lumii.
Obiectul de activitate
Principiul "Cu soarele in inima , impreuna spre succes " exprimă faptul că scopul tuturor acțiunilor comune este un comportament pozitiv și exemplar pentru a obține un succes economic comun.
Companiile care fac parte din Grupul XXXL isi iau angajamentul de a furniza cat mai mulltor persoane cea mai bună optiune posibila de mobilier si servicii la cel mai bun preț posibil . Prin îmbunătățiri constante, procese simple, gândire economică și chibzuinta, este atins un raport optim preț-performanță.
Clientii
Clientul și împlinirea dorințelor sale sunt în centrul tuturor gândurilor și acțiunilor noastre. Onestitatea, corectitudinea, și respectarea angajamentelor sunt pietrele de temelie ale comportamentului nostru vis-a-vis de clienti. Fidelitatea clienților trebuie să fie asigurată printr-o consiliere perfetcta și o procesare imediata a comenzilor. Fiecare client ar trebui să devină si sa ramana client fidel, deoarece, doar datorita lui vom cunoaste si noi succesul.
Angajatii
Satisfacția angajaților, motivația lor, entuziasmul și implicarea lor sunt considerate a fi premisele succesului comun. Respectăm drepturile, particularitățile și preocupările tuturor angajaților, indiferent de vârstă, sex, origine, statut social, culoarea pielii, viziunea asupra lumii, identitatea sexuală, religia sau naționalitatea. Nici un angajat nu trebuie tratat altfel decat ceilalti, indiferent de motivele personale existente.
Fiecare angajat își asumă - în rolul său - o responsabilitate vis-a -vis de un anumit succes in munca și de satisfactia clienților. Fiecare angajat trebuie să contribuie cat poate el mai bine la succesul companiei. O realizare XXXL este scopul comun al tuturor angajatilor companiei. Realtia cu clienții ar trebui să fie una prietenoasă, calda și respectuoasă. Fiecare angajat isi aduce contributia la satisfactia clienților.
Managementul
A conduce inseamna a prelua responsabilitatea pentru alte persoane !
Toti managerii trebuie sa isi faca datoria cu un sentiment de responsabilitate și dedicare, trebuie sa arate loialitate față de companie si dorinta nesecata de formare și dezvoltare continuă, trebuie sa reprezinte modele demne de urmat pentru toți angajatii companiei si sa preia responsabilitatea socială față de acesta. Fiecare manager este responsabil pentru selectarea cu atenție a angajaților și pozitionarea acestora conform cu abilitățile fiecaruia. Evaluarea performanța muncii angajaților trebuie sa fie imparțială și corecta, recunoașterea realizării și critica pozitiva fiind extrem de importante de realizat.
Formarea personalului și stagiarii
Angajatorul seimplica in asigurarea formarii continue la locul de muncă. El va oferi fiecărui angajat instruirea necesară pentru ca acesta sa isi poata ndeplini sarcinile. Posibilitățile de formare oferite de companie sunt comunicate tuturor angajaților. Compania permite și promovează intern oportunități de carieră. Formarea profesionala adecvata este ofertita angajaților care isi exprima dorinta de a promova.
Compania percepe formarea tinerilor si accesarea de catre acestia a unei cariere potrivite abilitatilor personale ca fiind una dintre cele mai importante sarcini ale sale. După finalizarea formării, scopul este trecerea unui număr cât mai mare de ucenici într-o relație de muncă permanentă.
Durabilitatea
Compania solicita și susține actiunile ecologice în toate domeniile. Aceasta înseamnă, mai presus de toate, utilizarea economică a energiei neregenerabile (electricitate, combustibil, încălzire) și preferința pentru energia regenerabilă. Toți angajații sunt conștienți de importanța protejării mediului pentru noi si pentru generațiile viitoare. Legile și reglementările privind protecția mediului trebuie respectate cu strictețe.