Valorile noastre...
Introducere
În ultimii ani, grupul de companii XXXL s-a dezvoltat într-un lanț de magazine de mobilier și decorațiuni, care funcționează în opt țări și peste 200 de locații. Grupul de companii XXXL ofertă peste 20.000 de locuri de muncă, devenind astfel un angajator european important. Compania XXXL este conștientă de responsabilitatea sa față de angajații săi.
Dar nu este suficient. În calitate de companie mare și de succes, ne implicăm activ în numeroase activități sociale și ecologice. În fiecare an, donăm milioane de dolari pentru cauze sociale, pentru a-i sprijini pe cei nevoiași și bolnavi, în plus susținem ONG-uri din multe țări ale lumii.
Obiectul de activitate
Principiul "Cu soarele în inimă, împreună spre succes" exprimă faptul că scopul tuturor acțiunilor comune este un comportament pozitiv și exemplar pentru a obține un succes economic comun.
Companiile care fac parte din Grupul XXXL își iau angajamentul de a furniza cât mai multor persoane cea mai bună opțiune posibilă de mobilier, decorațiuni și servicii la cel mai bun preț posibil. Prin îmbunătățiri constante, procese simple, gândire economică și chibzuință, este atins un raport optim preț-performanță.
Clienții
Clientul și împlinirea dorințelor sale sunt în centrul tuturor gândurilor și acțiunilor noastre. Onestitatea, corectitudinea și respectarea angajamentelor sunt pietrele de temelie ale comportamentului nostru vizavi de clienți. Fidelitatea clienților trebuie să fie asigurată printr-o consiliere perfectă și o procesare imediată a comenzilor. Fiecare client ar trebui să devină și să ramână client fidel, deoarece, doar datorita lui vom cunoaște și noi succesul.
Angajații
Satisfacția angajaților, motivația lor, entuziasmul și implicarea lor sunt considerate a fi premisele succesului comun. Respectăm drepturile, particularitățile și preocupările tuturor angajaților, indiferent de vârstă, sex, origine, statut social, culoarea pielii, viziunea asupra lumii, religia sau naționalitatea. Nici un angajat nu trebuie tratat altfel decat ceilalți, indiferent de motivele personale existente.
Fiecare angajat își asumă - în rolul său - o responsabilitate vizavi de un anumit succes în muncă și de satisfacția clienților. Fiecare angajat trebuie să contribuie cât poate el mai bine la succesul companiei. O realizare XXXL este scopul comun al tuturor angajaților companiei. Relația cu clienții ar trebui să fie una prietenoasă, caldă și respectuoasă. Fiecare angajat își aduce contribuția în procesul de satisfacție al clienților.
Managementul
A conduce înseamnă a prelua responsabilitatea pentru alte persoane!
Toți managerii trebuie să își facă datoria cu un sentiment de responsabilitate și dedicare, trebuie să arate loialitate față de companie și dorință de formare și dezvoltare continuă, trebuie să reprezinte modele demne de urmat pentru toți angajații companiei și să preia responsabilitatea socială față de aceștia. Fiecare manager este responsabil pentru selectarea cu atenție a angajaților și pozitionarea acestora conform cu abilitățile fiecăruia. Evaluarea performanței muncii angajaților trebuie sa fie imparțială și corectă, recunoașterea realizării și critica pozitivă fiind extrem de importante de realizat.
Formarea personalului și stagiarii
Angajatorul se implică în asigurarea formării continue la locul de muncă. El va oferi fiecărui angajat instruirea necesară pentru ca acesta să își poată îndeplini sarcinile. Posibilitățile de formare oferite de companie sunt comunicate tuturor angajaților. Compania permite și promovează intern oportunități de carieră. Formarea profesională adecvată este ofertită angajaților care își exprimă dorința de a promova.
Compania percepe formarea tinerilor și accesarea de către aceștia a unei cariere potrivite abilităților personale ca fiind una dintre cele mai importante sarcini ale sale. După finalizarea formării, scopul este trecerea unui număr cât mai mare de ucenici într-o relație de muncă permanentă.
Durabilitatea
Compania solicită și susține acțiunile ecologice în toate domeniile. Aceasta înseamnă, mai presus de toate, utilizarea economică a energiei neregenerabile (electricitate, combustibil, încălzire) și preferința pentru energia regenerabilă. Toți angajații sunt conștienți de importanța protejării mediului pentru noi și pentru generațiile viitoare. Legile și reglementările privind protecția mediului trebuie respectate cu strictețe.